2998 Views

Çocuklar için İngilizce Eğitimi Franchise İşine Başlamadan Önce Sorulması Gereken 3 Soru

Bir ev satın almanın yanı sıra, bir eğitim franchise’ı almak, muhtemelen şimdiye kadar yapacağınız en büyük finansal taahhüttür. Bu nedenle, franchise seçiminizden ve onu çalıştırma yeteneğinizden %100 memnun olmanız gerekir.

Bir franchise’ın başarıyı garanti eden hazır bir iş olduğunu düşünebilirsiniz. Avantajları olduğu kadar zorlukları da var. Peki, derinlere dalmadan önce bilmeniz gerekenler nelerdir?

1. Gereken Şeye Sahip misiniz?

Nede iyisin (ve tutkulusun)?

Kendinize uzun, sert ve eleştirel bir şekilde bakın. İşe beceri ve nitelikler açısından neler getiriyorsunuz? İlgilendiğiniz franchise alanında akademik bir yeterliliğiniz var mı? Bu mutlaka düşündüğünüz anlamda kırıcı olmayabilir. Franchise alanlar, pek çoğu eğitim alanında üniversite diplomasına sahip olmamakla birlikte, yeni kariyerlerine çeşitli beceri ve deneyimler getirebilirler. Ancak eğitim dereceniz olmasa da işletme yönetimi, satış ve pazarlama gibi diğer gerekli becerilere de sahip olabilirsiniz.

Bir franchise verenin eğitim tutkusunu ve gelecek nesillere İngilizce öğretme anlayışını getirmesi de aynı derecede önemlidir. Bir franchise sahibi olarak ortak payda, bir İngilizce eğitim franchise’ı başlatmanın faydalarını tam olarak anlamaktır.

Tutkudan pratikliğe

Eğitim konusunda tutkulu olmanın yanı sıra, karlı bir iş yürütmenin ve sonuca odaklanmanın günlük temelleri hakkında pratik bilgiye ihtiyacınız olacak. İş planınız, franchise verenden amaç, hedef ve ihtiyaçlarınızı belirleyecektir. Franchisor eğitimi ile eksik olduğunuz becerileri kazanıp kazanamayacağınızı netleştirmelisiniz.

Bu bir insan işi

Kendi franchise’ınızı yönetmenin sorumluluğunu üstlenecek güvene sahip misiniz? Kendi kişisel ağacınızın tepesinde olmak her zaman kolay değildir. Ve ekibinizi oluşturmaktan, yönetmekten ve motive etmekten sorumlu olacaksınız. Başarınız, büyük ölçüde, işi sizinle aynı coşkuyla yaşayan ve nefes alan güçlü bir ekibe sahip olmanıza bağlıdır.

2. Ödevini Yaptın mı?

Düşündüğünüz eğitim franchise’ı, bir cadde adı veya alanında lider olabilir, ancak geçmişlerini bilmeniz gerekir.

Franchise’ın arkasında kim var?

Kiminle uğraşıyorsun? Orijinal işi kimin başlattığı ve ana konu hakkında derinlemesine bilgi sahibi olup olmadıkları kamuya açık bir kayıt meselesi midir? Franchise, kendi alanında sağlam temellere ve kanıtlanmış uzmanlığa sahip olmalıdır.

Kısa vadeli heves mi yoksa uzun vadeli başarı mı?

Popülerlik dalgası süren yeni bir franchise ideal çözümünüz olmayabilir. Diğer pazarlara aktarılamayan belirli alanlarda, yerlerde veya belirli bir demografide ticaret yapan franchise’lar tarafından yanıltılmayın. Franchise’lar başarılı mı ve bu başarı devredilebilir modellere, sürdürülebilir yöntemlere ve uzun vadeli sicil kayıtlarına mı dayanıyor?

Bu franchise’ı öne çıkaran nedir?

Franchise’ı benzersiz kılan nedir? Güçlü bir benzersiz satış noktası (USP) olmadan, onu rakiplerinden ayırt edecek hiçbir şey yoktur. Değer önerisi rekabette öne çıkmazsa, potansiyel müşteriler ikinci kez bakmadan geçerler.

3. Lansmandan Sonra Ne Bekleyebilirsiniz?

Kalkıştan uzun vadeye

Başarılı bir franchise başlatmak ve büyütmek, güçlü ve sürekli bir desteğe sahip olmaya bağlıdır – franchise kapılarını açmadan önce başlayan ve franchise büyüdükçe devam eden destek.

Hızlanmanıza ve kalkmanıza yardımcı olacak eğitim programları var mı? Merkez ile düzenli bir etkileşim var mı? Sorularınızı ve endişelerinizi yanıtlamak için özel bir hesap yöneticiniz var mı? Meslektaş grubunuzla sık sık etkileşime giriyor musunuz?

Bir franchise’a zaman, emek ve para yatırmaktan daha kötü bir duygu olamaz, yalnızca lansmanınızın ilk tantanasından sonra kendi başınıza olduğunuzu bulmak için. Bunu öğrenmek yeterince kolay. Mevcut franchise’larla konuşun. Franchise verenden iletişimi malzemeleri yeniden sipariş etme veya telif ücreti ödeme zamanıysa, aramaya devam edin.

Franchise veren, ürünlerinin sürekli olarak geliştirilmesini taahhüt ediyor mu? Yeni teknoloji ve uygulamalara yatırım yapıyorlar mı?

Tüm Kutuları İşaretleyebilir misin?

Yolculuğunuzun başlangıç ​​noktasında bu üç alana göz atın. Üç kutuyu da işaretleyebilir misin? Eğer öyleyse, yapılacak tek bir şey kaldı. Devam et ve yap.

Anne Gordon,
Vice President of Business Development

2999 Views

Çocuklar için İngilizce Eğitimi Franchise İşine Başlamadan Önce Sorulması Gereken 3 Soru

Bir ev satın almanın yanı sıra, bir eğitim franchise’ı almak, muhtemelen şimdiye kadar yapacağınız en büyük finansal taahhüttür. Bu nedenle, franchise seçiminizden ve onu çalıştırma yeteneğinizden %100 memnun olmanız gerekir.

Bir franchise’ın başarıyı garanti eden hazır bir iş olduğunu düşünebilirsiniz. Avantajları olduğu kadar zorlukları da var. Peki, derinlere dalmadan önce bilmeniz gerekenler nelerdir?

1. Gereken Şeye Sahip misiniz?

Nede iyisin (ve tutkulusun)?

Kendinize uzun, sert ve eleştirel bir şekilde bakın. İşe beceri ve nitelikler açısından neler getiriyorsunuz? İlgilendiğiniz franchise alanında akademik bir yeterliliğiniz var mı? Bu mutlaka düşündüğünüz anlamda kırıcı olmayabilir. Franchise alanlar, pek çoğu eğitim alanında üniversite diplomasına sahip olmamakla birlikte, yeni kariyerlerine çeşitli beceri ve deneyimler getirebilirler. Ancak eğitim dereceniz olmasa da işletme yönetimi, satış ve pazarlama gibi diğer gerekli becerilere de sahip olabilirsiniz.

Bir franchise verenin eğitim tutkusunu ve gelecek nesillere İngilizce öğretme anlayışını getirmesi de aynı derecede önemlidir. Bir franchise sahibi olarak ortak payda, bir İngilizce eğitim franchise’ı başlatmanın faydalarını tam olarak anlamaktır.

Tutkudan pratikliğe

Eğitim konusunda tutkulu olmanın yanı sıra, karlı bir iş yürütmenin ve sonuca odaklanmanın günlük temelleri hakkında pratik bilgiye ihtiyacınız olacak. İş planınız, franchise verenden amaç, hedef ve ihtiyaçlarınızı belirleyecektir. Franchisor eğitimi ile eksik olduğunuz becerileri kazanıp kazanamayacağınızı netleştirmelisiniz.

Bu bir insan işi

Kendi franchise’ınızı yönetmenin sorumluluğunu üstlenecek güvene sahip misiniz? Kendi kişisel ağacınızın tepesinde olmak her zaman kolay değildir. Ve ekibinizi oluşturmaktan, yönetmekten ve motive etmekten sorumlu olacaksınız. Başarınız, büyük ölçüde, işi sizinle aynı coşkuyla yaşayan ve nefes alan güçlü bir ekibe sahip olmanıza bağlıdır.

2. Ödevini Yaptın mı?

Düşündüğünüz eğitim franchise’ı, bir cadde adı veya alanında lider olabilir, ancak geçmişlerini bilmeniz gerekir.

Franchise’ın arkasında kim var?

Kiminle uğraşıyorsun? Orijinal işi kimin başlattığı ve ana konu hakkında derinlemesine bilgi sahibi olup olmadıkları kamuya açık bir kayıt meselesi midir? Franchise, kendi alanında sağlam temellere ve kanıtlanmış uzmanlığa sahip olmalıdır.

Kısa vadeli heves mi yoksa uzun vadeli başarı mı?

Popülerlik dalgası süren yeni bir franchise ideal çözümünüz olmayabilir. Diğer pazarlara aktarılamayan belirli alanlarda, yerlerde veya belirli bir demografide ticaret yapan franchise’lar tarafından yanıltılmayın. Franchise’lar başarılı mı ve bu başarı devredilebilir modellere, sürdürülebilir yöntemlere ve uzun vadeli sicil kayıtlarına mı dayanıyor?

Bu franchise’ı öne çıkaran nedir?

Franchise’ı benzersiz kılan nedir? Güçlü bir benzersiz satış noktası (USP) olmadan, onu rakiplerinden ayırt edecek hiçbir şey yoktur. Değer önerisi rekabette öne çıkmazsa, potansiyel müşteriler ikinci kez bakmadan geçerler.

3. Lansmandan Sonra Ne Bekleyebilirsiniz?

Kalkıştan uzun vadeye

Başarılı bir franchise başlatmak ve büyütmek, güçlü ve sürekli bir desteğe sahip olmaya bağlıdır – franchise kapılarını açmadan önce başlayan ve franchise büyüdükçe devam eden destek.

Hızlanmanıza ve kalkmanıza yardımcı olacak eğitim programları var mı? Merkez ile düzenli bir etkileşim var mı? Sorularınızı ve endişelerinizi yanıtlamak için özel bir hesap yöneticiniz var mı? Meslektaş grubunuzla sık sık etkileşime giriyor musunuz?

Bir franchise’a zaman, emek ve para yatırmaktan daha kötü bir duygu olamaz, yalnızca lansmanınızın ilk tantanasından sonra kendi başınıza olduğunuzu bulmak için. Bunu öğrenmek yeterince kolay. Mevcut franchise’larla konuşun. Franchise verenden iletişimi malzemeleri yeniden sipariş etme veya telif ücreti ödeme zamanıysa, aramaya devam edin.

Franchise veren, ürünlerinin sürekli olarak geliştirilmesini taahhüt ediyor mu? Yeni teknoloji ve uygulamalara yatırım yapıyorlar mı?

Tüm Kutuları İşaretleyebilir misin?

Yolculuğunuzun başlangıç ​​noktasında bu üç alana göz atın. Üç kutuyu da işaretleyebilir misin? Eğer öyleyse, yapılacak tek bir şey kaldı. Devam et ve yap.

Anne Gordon,
Vice President of Business Development