1938 Views

Perakendeden Eğitim Franchisingine Geçiş

Eğitim franchisingi sektöründe on yıldan fazla bir süre geçirdikten sonra, her biri kendi deneyimi ve kişiliği olan bu gelişen pazara girmeye istekli birçok potansiyel franchise sahibi ile tanıştım.

Daha önce iyi bilinen bir otomobil lastiği markası için franchise veren bir beyefendiyle yaptığım görüşmeyi sık sık hatırlıyorum. Yeni bir yön arayan ve EFL pazarını göz önünde bulunduran açılış sorusu, ‘Kaç öğrencim olacak?’ idi. Eğitim Franchising gerçeği çok farklı bir iştir.

Herhangi bir yeni girişime girmek gibi, başarılı olmak için sağlam bir iş planına ihtiyacınız olacak, ancak bu, ilişkilere dayalı bir iştir. Birçoğunun alıştığı geleneksel arz ve talep iş modeli değil. Onu harika yapan da bu, onu zorlaştıran da bu.

Bir kişiye bir takım lastik sattığında onları bir yıl boyunca bir daha göremeyebilirsin. Ancak öğrenim merkezlerimizde tüm yıl boyunca öğrencileri ve velileri görebilirsiniz. İyi bir iş çıkardıysanız ve her ikisiyle de başarılı ilişkiler kurduysanız, onları uzun yıllar boyunca, haftalarca, aylarca göreceksiniz – ve öğrencilerin kardeşleri ve arkadaşları onların ayak izlerini takip edecek.

Eğitim franchise’ı arka koltuk sürücüleri için bir iş değil. Bir EFL franchise’ı, ülkeye, bölgeye ve kültüre bağlıdır. Çok sayıda karmaşık faktör devreye giriyor. Ama değişmeyen bir şey var ki o da hevesli genç beyinlere İngilizce öğretme tutkusu. Belki de tutku, herhangi bir işte önemli bir bileşendir, ancak en büyük başarının tadını çıkaran franchisorların işi yaşayan ve nefes alan kişiler olduğunu görüyoruz. Dahası, bir yaşam biçimi haline gelir.

Bu iş, yolun her adımında güçlü ilişkiler üzerine kurulmuştur. Eğitim ekibinizle ve çevrenizdeki bayilerle yakın etkileşim, neredeyse hem velilerle hem de öğrencilerle geliştireceğiniz ilişkiler kadar önemlidir. Bu, master franchisorlarımızla olan ilişkimiz için de geçerlidir. Son 30 yılda önemli ölçüde büyüdük ve bir topluluk oluşturmaya odaklanmamız başarımızda önemli bir faktör oldu.

Anne Gordon,
VP Business Development

1939 Views

Perakendeden Eğitim Franchisingine Geçiş

Eğitim franchisingi sektöründe on yıldan fazla bir süre geçirdikten sonra, her biri kendi deneyimi ve kişiliği olan bu gelişen pazara girmeye istekli birçok potansiyel franchise sahibi ile tanıştım.

Daha önce iyi bilinen bir otomobil lastiği markası için franchise veren bir beyefendiyle yaptığım görüşmeyi sık sık hatırlıyorum. Yeni bir yön arayan ve EFL pazarını göz önünde bulunduran açılış sorusu, ‘Kaç öğrencim olacak?’ idi. Eğitim Franchising gerçeği çok farklı bir iştir.

Herhangi bir yeni girişime girmek gibi, başarılı olmak için sağlam bir iş planına ihtiyacınız olacak, ancak bu, ilişkilere dayalı bir iştir. Birçoğunun alıştığı geleneksel arz ve talep iş modeli değil. Onu harika yapan da bu, onu zorlaştıran da bu.

Bir kişiye bir takım lastik sattığında onları bir yıl boyunca bir daha göremeyebilirsin. Ancak öğrenim merkezlerimizde tüm yıl boyunca öğrencileri ve velileri görebilirsiniz. İyi bir iş çıkardıysanız ve her ikisiyle de başarılı ilişkiler kurduysanız, onları uzun yıllar boyunca, haftalarca, aylarca göreceksiniz – ve öğrencilerin kardeşleri ve arkadaşları onların ayak izlerini takip edecek.

Eğitim franchise’ı arka koltuk sürücüleri için bir iş değil. Bir EFL franchise’ı, ülkeye, bölgeye ve kültüre bağlıdır. Çok sayıda karmaşık faktör devreye giriyor. Ama değişmeyen bir şey var ki o da hevesli genç beyinlere İngilizce öğretme tutkusu. Belki de tutku, herhangi bir işte önemli bir bileşendir, ancak en büyük başarının tadını çıkaran franchisorların işi yaşayan ve nefes alan kişiler olduğunu görüyoruz. Dahası, bir yaşam biçimi haline gelir.

Bu iş, yolun her adımında güçlü ilişkiler üzerine kurulmuştur. Eğitim ekibinizle ve çevrenizdeki bayilerle yakın etkileşim, neredeyse hem velilerle hem de öğrencilerle geliştireceğiniz ilişkiler kadar önemlidir. Bu, master franchisorlarımızla olan ilişkimiz için de geçerlidir. Son 30 yılda önemli ölçüde büyüdük ve bir topluluk oluşturmaya odaklanmamız başarımızda önemli bir faktör oldu.

Anne Gordon,
VP Business Development